Starbeach lanceert promo video en bevestigt vier nieuwe acts voor 20-jarig jubileum festival weekend

Vandaag publiceert Starbeach de officiele promo video, het voorlopige programma en vier nieuwe acts: TV Noise, Joeysuki, Mitch Crown en Silky Bastard.

08 AUGUSTUS 2013, CHERSONISSOS, KRETA, GRIEKENLAND
Samenvatting
Openlucht evenement Starbeach viert het tweede weekend van september haar 20e verjaardag op Kreta met een dik 3 daagse festival. Tijdens het weekend spelen de beste dj's uit het verleden tot en met nu. Vandaag publiceert Starbeach de promo video, het programma en vier nieuwe acts: TV Noise, Joeysuki, Mitch Crown en Silky Bastard. Festival tickets kosten €60 (excl. servicekosten) en reispakketten incl. vlucht, accommodatie en transfers vanaf €199 via www.starbeach.tv/reunion

Een van Europa's meest populaire openlucht feestlocaties Starbeach viert deze zomer haar 20-jarig bestaan met een 3-daags festival weekend op 6,7 en 8 september. In 20 jaar tijd hebben miljoenen mensen en duizenden dj's een onvergetelijke tijd gehad tijdens honderden evenementen op deze magische locatie.

Promo video

20 jaar Starbeach
De legende begon 20 jaar geleden met epische Kriti Vibes feesten in de bergen van Chersonissos. Hier dansten ruim 10.000 man op 's werelds populairste dj's. Daarna nam Starbeach het stokje over en organiseert sinds dien feesten beneden aan diezelfde berg aan de Middellandse Zee.

Zo stonden er in het verleden onder anderen; Tiësto, Armin van Buuren, Ferry Corsten, Erick Morillo, Sidney Samson, Erick E, Roog, Sebastian Ingrosso, Axwell, Laidback Luke, Sunnery James & Ryan Marciano, Nicky Romero, Hardwell, Sander van Doorn, Afrojack en Chuckie om maar een paar te noemen.

Toegangskaarten en reispakketten
Festival tickets kosten €60 (excl. servicekosten) en reispakketten inclusief vlucht, accommodatie en transfers vanaf €199 voor 4 personen via www.starbeach.tv/reunion

Het voorlopige programma

Rico South
Benny Rodrigues

Over Starbeach

Starbeach is one of Europes biggest party destinations, where people & music fuse together in paradise! The perfect mix of long, hot sunny days, the beach, bars, pools, cool vibes, insane parties, tunes spun by some the hottest DJs in the world & all surrounded by a hip crowd all after one thing - to have the best party holiday experience ever. A perfect endless summer!