Starbeach bevestigt Ferry Corsten, Quintino en Roog voor 20 jaar jubileum closing weekend

Starbeach bevestigt vier nieuwe acts en early bird tickets uitverkocht.

29 JULI 2013, CHERSONISSOS, KRETA, GRIEKENLAND
Samenvatting
Openlucht evenement Starbeach viert het tweede weekend van september haar 20e verjaardag op Kreta met een dik 3 daagse festival. Tijdens het weekend spelen de beste dj's uit het verleden tot en met nu en vandaag maakt Starbeach vijf nieuwe acts bekend: Ferry Corsten, Quintino, Roog en Baggi Begovic. Daarnaast zijn de combo tickets (festival, vlucht, accommodatie, transfers) van €200 uitverkocht. Vanaf vandaag zijn kaarten beschikbaar vanaf €259 via www.starbeach.tv/reunion

Een van Europa's meest populaire openlucht feestlocaties Starbeach viert deze zomer haar 20-jarig bestaan met een 3-daags festival weekend op 6,7 en 8 september. In 20 jaar tijd hebben miljoenen mensen en duizenden dj's een onvergetelijke tijd gehad tijdens honderden evenementen op deze magische locatie.

20 jaar Starbeach
De legende begon 20 jaar geleden met epische Kriti Vibes feesten in de bergen van Chersonissos. Hier dansten ruim 10.000 man op 's werelds populairste dj's. Daarna nam Starbeach het stokje over en organiseert sinds dien feesten beneden aan diezelfde berg aan de Middellandse Zee.

Zo stonden er in het verleden onder anderen; Tiësto, Armin van Buuren, Ferry Corsten, Erick Morillo, Sidney Samson, Erick E, Roog, Sebastian Ingrosso, Axwell, Laidback Luke, Sunnery James & Ryan Marciano, Nicky Romero, Afrojack en Chuckie om maar een paar te noemen.

20th Birthday Festival line up
Tijdens het festival spelen de beste dj's uit het verleden tot en met nu. Naast de vandaag bekendgemaakte Ferry Corsten, Quintino, Roog en Baggi Begovic spelen ook Jordy Dazz, Vato Gonzalez & MC Tjen, Benny Rodrigues, Stefan Vilijn, Les Davis en Rico South op het festival.

Toegangskaarten en reispakketten
De combo tickets (festival, vlucht, accommodatie, transfers) van €200 zijn inmiddels uitverkocht. Vanaf vandaag zijn kaarten beschikbaar vanaf €259 (excl. servicekosten) voor een 4/8 daagse vakantie met festival ticket via http://www.starbeach.tv/reunion

Over Starbeach

Starbeach is one of Europes biggest party destinations, where people & music fuse together in paradise! The perfect mix of long, hot sunny days, the beach, bars, pools, cool vibes, insane parties, tunes spun by some the hottest DJs in the world & all surrounded by a hip crowd all after one thing - to have the best party holiday experience ever. A perfect endless summer!