Starbeach viert 20-jarig jubileum met 3-daags festival weekend in september

Aankondiging eerste acts en start voorverkoop reis + festival kaarten

04 JULI 2013, CHERSONISSOS, KRETA, GRIEKENLAND
Samenvatting
Openlucht feestlocatie Starbeach viert deze zomer haar 20-jarig bestaan met een 3-daags festival weekend op 6,7 en 8 september. Op het festival spelen de beste dj's uit het verleden tot nu. De eerste bevestigde acts zijn Jordy Dazz, Vato Gonzalez & MC Tjen, Benny Rodrigues, Stefan Vilijn, Les Davis, Rico South. Reispakketten inclusief vlucht, transfers en accommodatie vanaf € 199 en festival kaarten kosten € 60 (excl. servicekosten). De voorverkoop start 7 juli 2013.

Een van Europa's meest populaire openlucht feestlocaties Starbeach viert deze zomer haar 20-jarig bestaan met een 3-daags festival weekend op 6,7 en 8 september. In 20 jaar tijd hebben miljoenen mensen en duizenden dj's een onvergetelijke tijd gehad tijdens honderden evenementen op deze magische locatie.

De legende begon 20 jaar geleden met epische Kriti Vibes feesten in de bergen van Chersonissos. Hier dansten ruim 10.000 man op 's werelds populairste dj's. Daarna nam Starbeach het stokje over en organiseert sinds dien feesten beneden aan diezelfde berg aan de  Middellandse Zee.

Zo stonden er in het verleden onder anderen; Tiësto, Armin van Buuren, Ferry Corsten, Erick Morillo, Sidney Samson, Erick E, Roog, Sebastian Ingrosso, Axwell, Laidback Luke, Sunnery James & Ryan Marciano, Nicky Romero, Afrojack en Chuckie om maar een paar te noemen.

20th Birthday Festival line up
Tijdens het festival spelen de beste dj's uit het verleden tot en met nu. De eerste bevestigde acts zijn: Jordy Dazz, Vato Gonzalez & MC Tjen, Benny Rodrigues, Stefan Vilijn, Les Davis, Rico South en nog velen meer.

Toegangskaarten en reispakketten
Starbeach heeft samen met de meest populaire Nederlandse reisorganisaties speciale pakketten samengesteld om met zoveel mogelijk vrienden deze mijlpaal te vieren. Reispakketten inclusief vlucht, transfers en accommodatie zijn beschikbaar vanaf € 199 en festivalkaarten kosten € 60 (excl. servicekosten).

Start kaartverkoop en info
De kaartverkoop start zondag 7 juli 2013 via www.starbeach.tv

Over Starbeach

Starbeach is one of Europes biggest party destinations, where people & music fuse together in paradise! The perfect mix of long, hot sunny days, the beach, bars, pools, cool vibes, insane parties, tunes spun by some the hottest DJs in the world & all surrounded by a hip crowd all after one thing - to have the best party holiday experience ever. A perfect endless summer!